Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej.





    MPD Napęd wielopompowy

    MPD Napęd wielopompowy


    Napęd wielopompowy MPD jest nowoczesnym modułem przewidzianym do instalacji pomiędzy silnikiem a układem przeniesienia napędu w celu napędzania większej liczby pomp hydraulicznych (do 8 szt), odbierając moc bezpośrednio z koła zamachowego silnika.

    Składa się on zasadniczo z zespołu podwójnego koła zębatego, uruchamianego przez niezależne sprzęgła hydrauliczne i połączonego z kołem zamachowym silnika za pośrednictwem jednostopniowego hydrodynamicznego przemiennika momentu obrotowego.

    MPD montuje się bezpośrednio na korpusie silnika SAE i kole zamachowym. MPD posiada wbudowane sprzęgło podatne do tłumienia drgań skrętnych i wyrównywania ewentualnych niedopasowań.

    Po stronie wyjściowej może znajdować się sztuczne koło zamachowe i korpus SAE, które można podłączać do wszelkiego rodzaju okrętowych układów przenoszenia napędu lub przystawek odbioru mocy a w szczególności Transfluid HFO/HFU (przystawka odbioru mocy uruchamiana olejem), KPTO (sprzęgło hydrauliczne) oraz PFPTO (przystawka odbioru mocy ze sprzęgłem kauczukowym RBD).

    Urządzenie to jest niezależne i posiada własny układ smarowania. Moc silnika spalinowego po stronie wejścia do 1300 kW.

    My Image