Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej.




    Sprzęgła do silników diesla


    W naszej ofercie znajdują się profesjonalne, doskonale wykonane sprzęgła w wielu funkcjonalnych modelach. Interesującą propozycją są specjalne sprzęgła podatne, służące do łagodzenia nierównomierności przenoszonego momentu obrotowego i tłumienia drgań skrętnych. Dzięki takiemu działaniu sprzęgła podatne pozostawiają wałom pewną, określoną swobodę wzajemnych przemieszczeń bądź uchybień. Rzeczona swoboda w przypadku sprzęgła podatnego jest uzależniona od odkształceń łącznika sprężystego, np. gumy.


    Przystawka odbioru mocy sterowana hydraulicznie HFO


    STEROWANIE HYDRAULICZNE
    - zdalne sterowanie przez naciśnięcie przycisku
    - samonastawne; brak konieczności regulacji z tytułu zużycia

    UNIKALNA BUDOWA SPRZĘGŁA
    - zwarta budowa
    - zdolność do przenoszenia wysokiego momentu obrotowego



    MPD Napęd wielopompowy


    Napęd wielopompowy MPD jest nowoczesnym modułem przewidzianym do instalacji pomiędzy silnikiem a układem przeniesienia napędu w celu napędzania większej liczby pomp hydraulicznych (do 8 szt), odbierając moc bezpośrednio z koła zamachowego silnika.



    Układ przeniesienia napędu typu POWERSHIFT RANGERMATIC/RAVERMATIC

    Układ przeniesienia napędu typu POWERSHIFT RANGERMATIC/RAVERMATIC


    RANGERMATIC jest dwubiegowym, dwukierunkowym, przystawkowym układem przeniesienia napędu typu powershift (z możliwością przełączania pod obciążeniem) opracowanym specjalnie do zastosowań przemysłowych wymagających możliwości szybkiej i płynnej zmiany kierunku na przeciwny oraz zmiany prędkości.