Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej.





    Przekładnie pasowe klinowe

    Pasy klinowe


    Powszechnie stosowanym typem przekładni pasowej jest przekładnia z pasem klinowym.
    Przekładnie pasowe klinowe składają się z dwóch lub więcej kół opasanych sprężystym cięgnem w postaci jednego lub szeregu równoległych pasów klinowych. Pomiędzy napiętym pasem a kołami pasowymi istnieje docisk, pozwalający na przeniesienie przez tarcie siły obwodowej.


    KOŁA PASOWE KLINOWE

    Koła pasowe klinowe, które posiadamy w ofercie są produkowane zgodnie z międzynarodową normą ISO 4183 / DIN 2211. Koła pasowe klinowe są dostępne w wersji z otworem pod tuleję Taper Lock oraz z otworem pilotażowym. Na zapytanie oferujemy również koła pasowe klinowe z otworem pod tuleje rozprężno-zaciskowe.
    Materiał:
    Żeliwo szare EN-GJL-200 wg PN-EN 1561:2000 (GG-20 wg DIN 1691) (G20 - UNI 5007).

    Zabezpieczenia i wywarzanie:
    Powierzchnie wszystkich kół pasowych klinowych są poddawane fosforanowaniu - procesowi chemicznego wytwarzania ochronnej, antykorozyjnej matowo-szarej powłoki fosforanów na powierzchni metali. Wszystkie koła pasowe klinowe są wyważone statycznie do prędkości do 35 m/s, zgodnie z normą DIN/ISO 1940.


    Dobór prędkości
    Koło pasowe klinowe
    Wymiary kół pasowych
    Wymiary kół pasowych